Cresc prețurile produselor care dispar primele de pe raft. A patra săptămână de Covid 19 a generat creșteri mai domoale ale vânzărilor în retail

​​Jurnal de vânzări pe timp de criză. Prețurile cresc la produsele care dispar de pe raft. A patra săptămână de COVID 19 a generat creșteri mai domoale ale vânzărilor în retail
Săptămâna 12 (6-22 martie) a păstrat în bună parte topul vânzărilor săptămânilor anterioare și a adus primele creșteri generale de preț pentru categoriile de produse care dispar primele de pe raft, potrivit informațiilor transmise marți de Retail Zoom, care monitorizează 183 de categorii de prețuri din peste 3000 de magazine din comerțul modern. În săptămâna a 12-a (16- 22 martie) este prima de după declarea stării de urgență de președintele României. Cumpărăturile din magazinele comerțului modern se mențin ridicate, dardinamica lor coboară la jumătatea celor înregistrate in săptămâna de apogeu 9-15 martie. O parte din vânzări încep să se mute către comenzile online, odată cu restricțiile impuse de distanțare socială.

Sursa :