(P) Organizezi petrecerea firmei? 3 secrete pentru un party de excepție

Perioada sărbătorilor se apropie cu pași repezi, așa că urmează o perioadă numai bună de petrecut cu familia, prietenii, dar și cu colegii de la birou! Oricum ar fi, nimănui nu îi strică să afle câteva secrete de la organizatorii de evenimente profesioniști, mai ales dacă ai primit chiar tu responsabilitatea de a planifica petrecerea firmei. Descoperă în acest material top 3 sfaturi pentru un corporate party unic și memorabil!

 

  • Locația

 

Pentru că ai nevoie să găsești o locație ușor accesibilă pentru ca invitații să poată ajunge în timp util și fără dificultăți, propunerea noastră este să alegi drept punct de distracție zona din centrul capitalei. Un restaurant în Centru Vechi ar putea fi o alegere foarte bună, mai ales că acolo distracția este mereu în toi. Astfel, vei găsi muzică bună, o atmosferă ideală pentru ca tu și colegii tăi să vă încărcați bateriile și mâncare delicioasă, pe toate într-un singur loc!

În plus, un local din Centrul Vechi îți va permite realizarea unui set-up potrivit cu conceptul petrecerii, dar și cu numărul de persoane care vor participa. Varietatea de localuri din această zonă este un alt argument important pentru care să o alegi pentru a organiza petrecerea firmei.

 

  • Pozele

 

După fiecare eveniment de acest tip, au loc schimburile de fotografii care mai de care mai amuzante, pe care fiecare dintre participanți le-a captat cu ajutorul telefonului mobil. Să aduci un fotograf profesionist este o alternativă bună, dar nu aduce niciun plus de noutate. Din contră, chiar, anumiți invitați s-ar putea simți inconfortabil atunci când toate ”reflectoarele” se îndreaptă către ei.

Din acest motiv, noi avem o variantă mult mai interesantă, care, mai mult decât sigur, nu îi va lăsa indiferenți pe ai tăi colegi: ce spui să aduci la petrecere un photo booth. Acesta poate reprezenta elementul surpriză al serii, fiind, în același timp, o modalitate foarte bună de a anima atmosfera.

 

  • Tematica

 

Să faci o petrecere de firmă care să fie memorabilă poate să fie destul de dificil. Te-ai săturat și tu de acele evenimente corporate ale firmei tale care parcă arată toate la fel, de la an la an? E timpul să îți dovedești talentele tale organizatorice și să te gândești cum ai putea să revoluționezi petrecerea firmei. Noi îți sugerăm să începi prin a seta o tematică și nu una banală, ci una cu adevărat atractivă. Ce variante ai? Poți să alegi, de exemplu, o petrecere inspirată de enigmaticul James Bond. Ținutele domnilor vor fi alese ca atare, iar doamnele se vor adapta și ele dress-code-ului. Băutura oficială este, în acest caz, Vodka-Martini!

Planificarea petrecerii de la birou este o sarcină de care ar trebui să te ocupi încă de pe acum, mai ales dacă este vorba despre party-urile de Crăciun. Pe măsură ce ne apropiem de perioada sărbătorilor, cererea va fi tot mai mare așa că este cel mai bine să începi încă de pe acum să alegi locația, să închiriezi accesoriile necesare și să cauți cele mai cool concepte în jurul cărora ai putea să-ți creezi evenimentul.

Post-ul (P) Organizezi petrecerea firmei? 3 secrete pentru un party de excepție apare prima dată în Libertatea.ro.

Sursa: {sursa}

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD